Xornada Hora Código

Curso para fillos, nais e pais de Iniciación a Programación e a Robótica

noviembre 9th, 2016 Posted by Cursos, Sin categorizar No Comment yet

Estamos na REVOLUCIÓN INDUSTRIAL 4.0.

Dise que a programación é o inglés do futuro, en Escolabs pensamos que xa é presente. Nós animamos e fomentamos ós nenos (e non tan nenos) a adentrarse na programación e robótica educativas.
«Hora do Código», e unha organización mundial ( Code.org ) que, sabedores da súa importancia, pretenden achegar a programación educativa os nenos e nenas de cada esquina do planeta.

Pretendemos contribuír a descubrir vocacións nas novas tecnoloxías e transmitir o coñecemento preciso na cuarta revolución industrial, – a da industria conectada, da big data, dos coches e aeronaves autónomas… –

Para celebrar o movemento «Hora de código» Escolabs organiza, un curso onde aprenderemos como programar. Empregaremos placas arduino e compoñentes electrónicos, entenderemos como funcionan e como «ordenarlles» o teñen que facer.

O desenrolo da actividade farase en grupo familiar, cada grupo terá a súa placa e xuntos crearan os proxectos.

Data Martes 6 de Decembro de 2016
Lugar Escolabs
Castor Elices, 11 (Celanova)
Horario 10:00 a 14:00
Prezo 50€ Grupo Familiar
20€ persoa
Iniciación Robótica Pais Nais Fillos
Hora Código Xornada

No comments yet. You should be kind and add one!